torsdag 14 juli 2011

Bio tajm

Hur kan man inte gilla
den här killen!?
Japp igår var det bio. Min vän Uffe å jag gick på Pirates of the Caribbean. Min favvo skådespelare Johnny Depp är bara så underbar i denna roll som Jack Sparrow, å förlåt Captain Jack Sparrow som han alltid får påpeka i dessa filmer.

Detta var nr 4 i raden och fast jag saknade Orlando Bloom som oxå är en ögonsten att vila ögonen på så var filmen bra. Men alltid när man går på bio (vilket film alltid är bäst på) så blir man störd av vissa personer. Denna gång de som satt bakom oss och skrattade typ hela tiden. Visst, filmen är rolig men den är även spännande och det ska inte skrattas hela tiden. Det förstör stämningen liksom.

Nu väntar jag på spänning på film nr 5 som diskuteras i Hollywood att göras. Kan ju knappast bli dålig eftersom jag tycker att alla dessa filmer håller och det är inte alltid lätt att göra uppföljare.

Länge leve Jack Sparrow, förlåt Captain Jack Sparrow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar