lördag 16 juli 2011

Loppis i sikte

Ja nu ska det krängas grejer minsann.
Bilen gick idag till Norrskedika Bakluckeloppis. Ingen hade varken tid, lust eller ork att följa med mig de 10 milen jag åkte så jag åkte själv.

Och vilken loppis..... Fullt med folk, trots vädret. Många som ställde ut och allt mellan himmel och jord såldes. Jag åkte mest dit för att "kolla läget" eftersom det nu är bestämt att vi ska flytta så ska jag rensa mitt hem och då menar jag RENSA med stora bokstäver. Det mesta åker. Har jag tur så behåller jag mina trosor....

Känner verkligen för att göra en nystart i mitt liv och då ska inga gamla grejer finnas kvar och jag kommer nog inte att kunna få bo så stort och flott som jag gjort nu.

Dagens inköp blev 2 st plast lådor och en väska, vad tror ni? En PUMA väska naturligtvis. Hela 20 kr betalade jag för de 3 sakerna. Kunde inte låta bli......
Lådorna ska vara till när jag själv ska stå å sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar