lördag 9 juli 2011

En hyfsad dag trots allt

Saknaden efter Curry är stor och fler tårar har kommit.
Jobbade på Preem igår och förklarade direkt för henne jag skulle jobba med om varför jag kanske inte var mitt vanliga jag. Fick en stor kram och tårarna kom direkt.

Eftersom det är visning åter igen på vårat hus idag så blev det till att börja städa direkt efter frukosten. Har ju haft en hel annat att tänka på så det fanns en del att ta reda på.

Och efter att Magnus tyckte att han hade gjort sitt så drog han och jag potade på lite till och efter det kokade jag mig lite färsk potatis och till det blev det lite sill. Så ensam med katten satt jag och funderade ute i solskenet vad som kommer att hända här näst? Vilken nästa tråkiga grej ska jag nu hantera? Tankarna gick till Curry och nya tårar kom.

Bästa botemedlet är att hålla sig upptagen med något så därför drar jag nu mot Preem idag igen för att skoja bort alla vilsna personer.

3 kommentarer:

  1. rara mona, jag tänker på dej hela tiden

    SvaraRadera
  2. Usch så tråkigt för dig mona...tänker på dig oxå...och vill du ta en dagsutflykt eller med övernattning så är du välkommen...vi har semester nu, stor kram jennie

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig oxå Heidi, tänkte Hallifax skulle få lite saker av mig.

    Tanken har slagit mig många ggr Jennie. Behöver komma iväg och träffa lite folk så ja jag kommer snart, nån gång....

    SvaraRadera