tisdag 19 juli 2011

Compact Living

Idag var jag och tittade på en lägenhet. En pytte pytte liten sådan på hela 29 kvm.
Ja det stämmer. Kika här om ni vill.

Att bilder oftast ljuger vet man ju men att de ljög så här mycket det visste jag inte. Den var pytte pytte liten alltså. Och eftersom jag numera inte har så mycket pengar att köpa nytt för så har jag inte så många alternativ att gå efter.

Jag fick inge aha känsla eller upplevelse när jag kom in i den så det blir nog inte denna lägenhet iaf efter övervägande men min vän Uffe som följde med och lite diskussioner med mig själv och även min bror.

Jag söker vidare.......

4 kommentarer:

  1. jo den var liten!!

    SvaraRadera
  2. Nog var den liten allt! :)

    SvaraRadera
  3. ja du Mona Påna, tror vi är lite för bekväma att bo så där mikroskopiskt. Men det är ett trevligt område. Om du då ändrar dig finns det mängder av böcker på bibblan som handlar om comapct living...heheheheee

    SvaraRadera
  4. Näää, jag ändrar mig nog inte, Inte för det priset och med ett orustat badrum.
    Ska titta på en lite större till helgen så vi får se vad den har att erbjuda.

    SvaraRadera