tisdag 5 juli 2011

Det har blivit många tårar idag

Nej jag vet inte hur det blir med Curry. Ovissheten har gjort att jag har fällt lite tårar idag. Ringde Uppsala för att fråga hur det blir med provsvaret och kvinnan i andra luren hörde till slut på min röst att den inte höll längre så hon skulle göra allt för att våran veterinär skulle ringa upp oss men de har fortfarande inte ringt och nu är det kväller.

Ringde även försäkringsbolaget och även för den kvinnan kom tårarna så det har blivit några. Efter lunch promenaden låg jag bara och mös med honom ute på gräsmattan ömsom grät och ömsom gosade.

Tyvärr lutar det nog mot att han får somna in men vill ändå veta om de hittar något från blodprovet. Vill inte att han ska får lida mer nu än vad han har gjort, men det jobbiga är att han är relativt pigg ändå fast han knappt äter något. Och han försöker.

Vi har även besök från den älskvärda brorsdotter Nelly som avgudar Curry.
Och bror som inte vill vara med på bild riktig 

4 kommentarer:

  1. Jag lider med dig!
    Man blir ledsen av att bara få ta del av det du berättar. Och han är ju så fin...
    Ge honom en gosig kram från Småland!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du bryr dig och du ska bara veta vad jag kramar killen!!!

    SvaraRadera
  3. jag har egentligen inga ord. Jag känner så för mycket med er just nu

    SvaraRadera
  4. Tack Heidi vännen

    SvaraRadera