torsdag 21 juli 2011

Det borde finnas varningstext.....

,,,,på vissa filmer och det gör det säkert oxå men då är det oftast skräckfilmer eller nåt sånt.

Men jag såg en film i dag som beröde mig djupt. Eller rättar sagt fick gamla minnen till liv igen. Jo jag har oxå varit "plastmamma"....
The other women hette filmen och ja det handlar om en kvinna som kommer in i en annan familj och gör allt för att det ska fungera. Hon har sina egna grejer men ändå.....
Filmen beröde mig djupt så se den inte om du förlorat ett barn, är sårad eller bara ledsen för då uppskattar du nog inte filmen som man bör göra.

Filmen var bra men som sagt det blev några fler tårar idag och ljuset är långt borta nu. Men min vän Heidi ringde och det värmade. Hon är en ödmjuk människa och vill mitt bästa och vet precis hur det är att må dåligt och hon om någon vill att jag ska må bra. Hon å hennes underbara Halifax kanske kommer på besök snart......

2 kommentarer:

  1. jep, vi kommer till helgen om detfunkar för dig:)

    SvaraRadera
  2. Vi kan väl sikta in oss på det, ev blir det loppis för mig vet inte om jag sa det

    SvaraRadera