fredag 8 juli 2011

Nu sover Curry

Idag kl.10.43 fick min lilla go´bit Curry somna in efter en lång tids matvägran. Han vägde 45 kg och normalt har han legat på 55-58 kg så det var inte många kilon som kom till hund himlen.

Jag är 100 på att han fick leva sina sista år här hos oss som en glad och lycklig vovve och hoppas han får det underbart i himlen där min förra hund Chivas kommer att ta emot honom med glädje.

Det har blivit en hel del tårar och kommer säkert bli fler.
Nu är det bara jag å katten TinTin kvar som ska börja ett nytt liv ihop.

4 kommentarer:

  1. En tår trillar ner på min kind här också, då jag vet vad du fått gå igenom idag.
    Tänker på dig och hoppas att du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Ojojojoj, så otroligt jobbigt :(

    Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Ja många tårar har det blivit och hinner säkert komma en hel del fler.
    Och ja, det är skit jobbigt. Har många ggr tänkt att näää, jag ångrar mig och ska åka tillbaka och hämta honom.....

    SvaraRadera