torsdag 14 juli 2011

Ett positivt besked

Jag är så jävla glad!!!
Jag är så glad att jag känner för att gråta!
En stor betong klump har släppt ifrån mitt hjärta!

HUSET ÄR SÅLT!!!
Hipp Hipp Hurra!

Hade inte tänkt säga något förrän papper å allt är påskrivet men jag kan inte hålla mig. Jag vill dela med mig utav den glädje jag känner just nu med er som läser min blogg.
Köparen kommer hit på söndag för att gå igenom lite tekniska saker och i morgon ska jag ringa banken för att kolla hur mycket pengar jag har att röra mig med. Sen blir det att leta nytt boende. Köparen är flexibel men jag hoppas det går snabbt.

Nu kan det bara bli bättre, har haft nog med ledsamheter nu!!

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att det äntligen blev av!
    Grattis!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis , vad kul för dig :), Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Tusen Tack! Bara han nu inte drar sig ur, man tänker ju det värsta eftersom inga papper är skrivna ännu.

    SvaraRadera
  4. Men så skönt Mona! Har inte läst din blogg på ett tag, utan såg både din glädje och dina ledsamheter nu. Sorgligt med Curry, men jag hoppas allt ordnar sig för dig och att livet går vidare på ett snällt och roligt vis! Det är du värd! Kram från mig
    Åsa F.

    SvaraRadera
  5. Grattis.
    Vad skönt att det är gjort. :D

    SvaraRadera
  6. Ja och nu kan jag jubla ännu mer för nu är första steget i kontrakt skrivningen klar.

    SvaraRadera