onsdag 29 december 2010

Får man önska sig?

Ni som har hängt med ett tag här vet att jag fyller jämt snart.
Alltså hela 40 år blir tanten.

Och idag har jag önskat mig en speciell sak av en vän och nu undrar jag, får man göra så?

Tar vännen illa upp för att man säger vad man önskar sig i present när man fyller år?

Det kanske funkar när man fyller 5 år men 40, hallååå. Är jag frisk eller?

Jag älskar att ge bort presenter eller en lite gåva så där ibland och speciellt när det är bara så där ändå för man ser vad personen i fråga blir glad. Oftast iaf!

Och jag älskar att få presenter själv oxå och då är det kul att få något som jag behöver tycker jag. Något som jag känner att jag kan ha nytta av. Så inför varje jul och födelsedag så skriver jag en önskelista, precis som alla småbarn gör. Så det är jag å barnen. Men det brukar det vara på kalas, jag å barnen runt saften eftersom jag inte dricker kaffe.
Ja men just det, det kanske är därför som jag inte har växt ifrån det där med presenter och önskelista. Hrm.... Tål att tänkas på.

Så ni som känner för att ge mig något, säg till så får ni önskelistan.......
Den är lång denna gång.....

3 kommentarer:

  1. Jag har i flera års tid sagt att jag vill ha olika kalejdoskop och en resa till New York när jag fyller 50. Men jag får säkert nån konstig kristallvas och en tavla som bara duger till att hänga i förrådet...

    SvaraRadera
  2. Snälla kära Heidi, du fick den på mailen......

    Åsa-Påsa, skriv ett stort plaket att detta vill jag ha och inget annat. Jag kan sponsra med nån krona eller två.

    SvaraRadera