torsdag 2 december 2010

Träning, Fika & Bio

Igår var det dags för mitt 4:e träningspass. Tjohoo vad jag hoppad, skuttade å vickade på rumpan. Det var första gången med denna ledare så hon hade lite andra grejer att visa som inte jag var van vid så själv tyckte jag bara att jag snurrade åt fel håll, höll ett annat tempo och flaxade med armarna när ingen annan gjorde det.
Men vad gör väl det, det är ju skoj. Och skrattar nån åt mig så bjuder jag på det.

Sen var det dags för fika och bio med min kära vän Heidi. Åååhh, vad vi babblade eller jag iaf. Undrar om hon fick något sagt för jag tyckte jag pratade om allt och när man inte träffas så ofta så försöker man ju hinna få ur sig så mycket som helst så undrar om det blev något sammanhang i det hela?

Bion var Svinalängorna med Noomi & Ola Rapace, regi debut för Pernilla August.
En väldigt gripande film med mycket känslor och djup och är väl normalt inte sådana filmer som jag ser. Men gratis är gott och jag fick ju träffa Heidi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar