måndag 27 december 2010

Nya friska tag

Jaha, då var man tillbaka till verkligheten igen då. Många är ju ledig så här i mellandagarna eller så tar de semester eller nåt sånt så. De är lediga iaf men inte jag.
Jag sitter här jag å jobbar å jobbar precis som vanligt för det har chefen bestämt! Allt ska vara som vanligt igen, tycker han.
Hade säkert kunnat ta ledigt jag oxå men jag får ju en massa ledigt i februari när vi åker på våran härlig resa som vi ska på då.

Apropå resa så ska Curry börjas skolas in hos ett äldre par som han ska vara hos då när vi är borta. När å var å hur det ska ske vet jag inte riktigt än men denna vecka ska vi börja iaf. Vill ju att han ska ha det bra när vi är borta.

Träning väntar idag med den hurtiga och alerta människa Marie Sandmark på Korpen. Har haft ett träningspass tidigare med henne och whaooo säger jag bara. Visst hon är ung men vilken energi säger jag bara. Hon är en sån där människa som man ska ha bredvid sig när man inte mår så bra för man blir så glad i hennes närvaro. Puh... och vad jobbig hon är men otroligt duktig. Så ni som vill ha er ett gott skratt kom till Korpen i kväll (eller tänk er tanken) och kolla in när jag hoppar och studsar åt fel håll och försöker dansa Zumba.

4 kommentarer:

  1. hö hö hö...jag jobbar til nitton. Hinner jag?

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja då har vi hållt på i 10 min.

    SvaraRadera
  3. Kvinnor i 40-årsåldern och Zumba är som skånska bilar med sommardäck i december. Läget är inte under kontroll så att säga...

    SvaraRadera
  4. Jaha, då vet jag precis hur jag ser du. Kanske ett årskort var bortkastat nu.....

    SvaraRadera