onsdag 22 december 2010

Nu har jag varit duktig!!

Så nu vill jag ha beröm!!!!

Idag är jag inne på min 22:a dag utan snus, alltså 3 hela veckor.

Det enda jag har fuskat med är några stycken sådana utan nikotin men de ger mig inget så de har åkt ut igen ganska snabbt.

Har snusat sen jag var 16 år och nu är jag många många år äldre så med tanke på det så mår jag ganska hyfsat så det är ju kanon.

Nja förutom att jag ligger minst 3 timmar varje dag på golvet å bara skriker, mitt humör åker bergådalbana (eller var det PMS:ets fel?, hrm), mina naglar är borttuggade för längesedan och sambon går omkring med en blåklocka han fick i sömnen härom natten så kan man väl säga att jag mår okej.

Jag tycker jag varit duktig iaf!!

3 kommentarer:

  1. Låter som att det är enklare att föda barn än att sluta med en dålig vana. Grattis till prestationen :)

    SvaraRadera
  2. Ja ni, det är inte lätt kan jag lova. Väldans tur att jag bor ute i skogen

    SvaraRadera