måndag 17 januari 2011

Det har flyttat på sig

Idag känns min träningsvärk lite bättre faktiskt och det glädjer mig. Men den har flyttat sig lite till andra delar av min kropp men jag har absolut inte lika mycket värk där som i benen och armarna. Och att ha ett stillasittande jobb idag är inge skoj, för varje gång jag ska resa mig så skriker mina lår.

Så nu har jag dansat runt med dammsugaren, svabbat med moppen och halkat omkring ute på s.k. promenad (eftersom det mer liknar skridskobana än väg) med doggen så nu kanske det känns lite bättre till nästa gång när jag ska resa mig.
Frågan är nu bara, var detta frivilligt eller var det någon som tvingade mig till detta helvete?

3 kommentarer:

  1. Du får skutta omkring och pigga upp lårmusklerna :)

    SvaraRadera
  2. Inte var det då jag som tvingade dig. För mig får du gärna sitta i en skön fåtölj och äta praliner än att flåsa i grupp...

    SvaraRadera