fredag 7 januari 2011

Min (mar) dröm inatt

Fast jag kommer att åka bort när jag fyller år i år så ska jag bjuda på en liten tillställning när jag kommer hem tänkte jag. Inget storslaget eller så, bara bjuda hem lite vänner på lite plockmat tänkte jag.
Nu har har jag som smått börja planera lite för det (halva nöjet) och naturligtvis skulle jag även drömma om det inatt.

I drömmen hade jag fått hjälp av några av mina närmaste, nja hjälp å hjälp de stod mer eller mindre och påpekade allt som inte var klart.
Jag sprang runt runt och plockade kläder och grejer som aldrig annars ligger framme men nu skulle de minsann vara det.
I mat väg hade jag inte alls mycket att bjuda på. All mat som jag hade stått och förberett i veckan var borta och mina "medhjälpare" frågar kritiskt vad ska du bjuda på????
Jag stressar på som en tok när jag ser att mina första gäster är på väg in i hallen då jag inser helt plöstligt att jag befinner mig i min gamla lägenhet. Hua mig, hur ska vi få plats här???

Jaja, det funkar det oxå tänkte jag och äntligen vaknade. Smått förvirrad och funderar på om jag ska genomföra detta eller inte.
Säkert ingen som vill komma ut i skogen ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar