torsdag 27 januari 2011

En vecka kvar

Idag är det en vecka kvar till jag börjar färden mot denn härliga båt. Båten som jag ska vara på i 7 dygn och det är en utav de dagarna jag fyller år.Lite fakta om båten:
  • Togs i drift 2003 så den är inte spritter ny
  • 293 m låååång
  • 32 m breeed
  • Gör hela 25 knop vilket tydligen är 46 km/h
  • Kommer att dela den med 2500 andra personer
  • och 859 st personal

Ombord på båten kan jag roa mig med:

  • Springa runt på alla 13 olika däck och försöka hitta rätt
  • Titta på moderna skulpturer och konst
  • Åka i glashissar
  • Äta på de 5 restaurangerna
  • Barhäng i nån av de antal barer som finns
  • Försöka ge mig på klätterväggen
  • Kolla om Fitnesscentret har Zumba
  • Sola i närheten av ett vattenfall (konstgjort men va fan det är ett vattenfall iaf)
  • Titta på teater
  • Surfa på nätet och kolla vad som händer hemma
  • Lära mig spela golf kanske

Ja ni märker, jag kommer knappast att ha tråkigt. När jag ska hinna sola och gå i land på de öar vi kommer att besöka vet jag inte men jag får väl skippa sömnen kanske.

Skönt ska det bli iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar