torsdag 27 januari 2011

Ja ja jag vet.....


När min bror var här i höstas så glömde han 2 st Risi Frutti, de slängde jag. När han var här sist så glömde han åter igen en sådan och denna gång tänkte jag att man kanske skulle ta och smaka en sådan där.

Gissa om jag tycke om dem?! Jo den var ju god faktiskt men inge nyttig jag vet. Och de är ju så händiga med sin lilla sylt hållare på sidan.

Så när jag var i affären sist så stod det ju naturligtvis 3 st 20kr och jag föll för det. Så nu kan jag å barnen slå oss ihop, men jag brukar ju få sitta med dem eftersom jag inte dricker kaffe.



Har fått min första födelsedagspresent idag med posten. Kul Kul!! Kanske min enda det vet man aldrig. Man ska ju inte ta förgivet att man får presenter när man fyller men jag är ganska så säker på att jag får iaf en till.
Dagens present var ett presentkort från min moster så nu måste jag bara komma ihåg att ringa och tacka. Vi har inte sådär jätte mycket kontakt så jag är jätteglad att hon kommer ihåg mig.

2 kommentarer:

  1. alla snälla fyrtioåringar får presenter:) (Du har väl varit snäll?????)

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror det iaf .....men det lär väl visa sig

    SvaraRadera