fredag 21 januari 2011

Jag är slagen


I att göra smörgåstårta!
Någon kan göra en sån bättre än mig och jag är duktig på att göra sådana. Det har jag hört i alla år jag har gjort sådana och alltid (eller oftast) när jag äter en som inte jag gjort tänker jag att jag gör godare.

Men inte nu längre, jag är slagen!!

Var på begravnings kaffe på Stora Vall idag och det var där jag åt den, så himla fantastiskt god. Mmmm..... och det fick de höra oxå. Man ska få höra när man gjort något bra och jag berömde dem med råge.

Själva begravningen var väl inte så himla kul, det är den väl aldrig men sånt som måste göras när människor går vidare till andra sidan. Tankarna går mest till min egen mamma som fick lämna denna värld alldeles för tidigt i sitt liv. Saknar henne enormt....
Men begravningar är fina på något vis, sorgliga men fina.
Må Magnus mormor hitta sin avlidne man och må hon vila i frid tanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar