söndag 9 januari 2011

Måste Måste Måste

Den senaste tiden så har inte jag mått så där himla 100% jätte bra.
Hälsan är helt okej, men själen har gjort lite ont. Om ni förstår vad jag menar.

Så därför så har jag samlat på mig en hel del saker som måste göras till slut och den högen har bara växt, växt och växt. Själen har blivit tyngre å tyngre. Jag är ju en person som tar tag i saker och ting på en gång och inte lägger det åt sida och säger "jag gör det sen". Nä usch, saker och ting ska fixas på en gång enligt mig.

Så idag var en sån dag som jag tog tag i alltihopa och grejade och fixade. Nästa allt hann jag med på min långa lista. Så nu är min själ lättare men det finns fortfarande några saker kvar som tynger men det ska nog fixa sig till slut det oxå.

Helt slut i både kroppen å knoppen ska jag nu beblanda mig med John Blund.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar