fredag 7 januari 2011

Träning en fredag eftermiddag

Jag följer min vän Heidis råd att man ska göra något nytt varje dag och idag har jag genomfört ett spinningspass!! (fast jag hade bokat det innan jag visste om Heidis råd)


Det ni!!


Det var inte bara det kan jag säga.


Att träna spinning har jag alltid tänkt; vad då sitta på en cykel och trampa som en jäkel det kan väl inte vara skoj. Men man måste ju testa, eller hur!?


Så där klampar jag in, har ingen aning hur det funkar och beter mig därefter oxå. Får lite hjälp om hur själva cykeln funkar sen är det bara att trampa å trampa. Efter 20 min ville jag gå därifrån men envis som jag är så cyklar jag på i 40 min till.


Hejudamig va jobbigt och drygt men skoj det var, men jag kanske inte säger detsamma i morgon när träningsvärken kommer.

I Love Korpen!!

Tack för att ni är så gullig å tar hand om en ensam virrpanna på snart 40 som inte vet hur man ska bete sig ute bland folk.

3 kommentarer:

  1. Värst va du va hurtig :)

    SvaraRadera
  2. Du är numera min förebild! Jag ska bli som du, lugn cool och hurtig (fast det är jag ju, de två sistnämnda alltså)

    SvaraRadera
  3. Det är mitt nya jag!! Men jag ligger alltför ofta i soffan oxå....men det berättar jag inte så mycket om, hehe

    SvaraRadera