söndag 16 januari 2011

Träningsvärk jävlar anamma

Det är vad jag har idag, träningsvärk och riktigt ordentligt oxå.

Var på Korpens tjejdag igår och körde 6x30 minuters pass. Det var allt ifrån Zumba, Afrodans, Core och sista passet var ett riktigt helvetes pass kan jag säga. Tror att det hette Crossfit och de körde total slut på en. Mina ben bar mig knappt när det var slut. Så träningsvärken var väntad men inte välkommen.
Sambon han skrattar varenda gång jag reser mig och stapplar fram som en gammal tant för värken sitter i benen och armarna. Att sätta på sig en tröja idag var inte det lättaste.
Och de säger att träningvärk blir värst 3:e dagen, hrm... kommer nog inte komma ur sängen då.

Men skoj hade vi och vi avslutade med midddag och diverse intag av alkholhaltiga drycker på Heart Break.
Så både bakfull och träningsvärk, jippey vilken lyckad dag men det tänkte jag inte på igår.

2 kommentarer:

  1. Nu fick du träna lite på hur det är att vara 40. Då kan man få träningsvärk av att hångla...

    SvaraRadera
  2. haha än så länge har det inte hänt tack å lov men jag hånglar ju aldrig heller

    SvaraRadera