onsdag 19 januari 2011

Jag kämpar vidare

Igår var det dax igen för ett nytt träningspass. Första efter lördagens hårda pass och första med all denna träningsvärk.

Men jag överlevde men mer än så var det inte heller. Vissa övningar så kände jag att det inte gick att ta ut lika mycket som jag brukar. Sen upptäckte jag även andra muskler som gjorde lite ont som jag inte märkt tidigare.

Men idag känns kroppen helt okej, visst finns värken kvar men absolut inget man kan gnälla över.
Lärde mig även igår att träningsvärk som kommer direkt är de muskler man är minst tränad i och den värk som kommer efter 2-3 dagar där är man mest tränad. Så eftersom jag knappt kunnat gå på flera dagar så har jag otroligt otränade ben och armar.

Summa sumarum: Det enda som är tränad på mig är min rumpa!!?????

5 kommentarer:

  1. bättre att en del är tränad än ingen alls, bara att se det positivt :)

    SvaraRadera
  2. vad har du för magiska rumpövningar?

    SvaraRadera
  3. Sebastian, jag är positiv, tro mig, har ju lärt mig en hel del om min kropp i helgen och kunskap är nyttigt.

    Ingen aning Heidi, visste inte ens om att vi hade tränat rumpan men på nåt vis så gjorde jag tydligen det.

    SvaraRadera
  4. Bra det! Det är alltid bra att få i sig kunskap gällande sin kropp och själ, fortsätt så! :)

    SvaraRadera
  5. Du sitter ju mycket på den i jobbet. Tydligen bra träning...

    SvaraRadera