torsdag 6 januari 2011

Vad gör man en dag som denna?

Läste min väninna Heidis blogg och hon skriver om att varje dag ska man göra något nytt, något som man sällan gör. Kanske något man känner sig obekväm med.
Jag har lärt mig att man varje dag ska lära sig något nytt så idag så fick jag lära mig att man även ska göra något nytt. Puh... Hur ska tiden räcka till, säger jag som inte ens har barn att skylla på. Men det är därför som jag har så mycket egen tid oxå som så många gnäller över.

Men iaf så har jag idag klivit upp på vårat tak och skottat av det, nja, en bit av det iaf. Och det är något som jag sällan gör, det var väl typ nästan 1 år sedan sist. Vad som inte kanske var så himla skoj var att snön vräkte ner under tiden och vårat nya altan tak var mer än glas halt. Så ni som sett Bambi på hal is vet vad jag pratar om....
Hej å hå, pust, stonk å stön..... Tror jag skottade mer än sambon faktiskt
Åskådare hade jag.....
Curry tyckte det var roligare att slicka i sig snön istället
Och TinTin tittade ut en snabb sväng men insåg ganska snabbt att detta var inge väder för honom

2 kommentarer:

  1. Nå, lärde du dig något nytt typ några schyssta skottarmoves då? I övrigt är du en mycket snygg och modig snöskottarfotomodell där du står däruppe på taket och ser döden i vitögat. Lara Croft - ta dig i brasan - here comes Mona H:)

    SvaraRadera
  2. Haha, du är för skoj du....
    Tyvärr var det för varmt för mina cerise färgade brallor så det blev mer neutralt med svarta.

    SvaraRadera