fredag 25 februari 2011

En perfekt avslutning på en perfekt vecka

Ja, jag mår himla bra just nu. Det är fredag och jag tänker tillbaka på veckan som varit och den har varit kanon, toppen.
Har tränat så det känns lite lagomt lite här å där.
Har haft lagomt mycket på jobbet att göra.
Har haft kul med hunden på promenaderna.
Har pratat och skrattat mycket med en god vän som fått mig att le.
Och idag har jag avslutat med ett rejält spinning pass som fick mig att rejält veta att jag lever men det var härligt, härligt efteråt att kliva in i duschen och känna att man lever.
Åt tyvärr lunch i min ensamhet med det gick det oxå, sen iväg och diskuterade nästa tatuering och sen hem. Tände en eld, tog ett glas rött och den nyanlända månadstidning som kom idag och sjönk ner i soffan och bara njöt av tystnaden i huset.
Njöt av buffandet av mina djur som oxå tyckte det var mysigt att det var bara vi och tystnaden.
Så härligt.......
Nu är det helg och vi ser fram emot vad nästa vecka och dennes nya utmaningar kan ge.

3 kommentarer:

  1. Med trillingar på snart 6 år så är här aldrig tyst o lugnt så gissa om jag avundas dig nåt grymt...fast är klart sover pojkarna hos en kompis till mig ibland så är det FÖR tyst så då stör jag mig på det.
    Suck

    SvaraRadera
  2. Haha, ja aldrig är det bra.

    SvaraRadera