tisdag 22 februari 2011

Utlovade bilder

Det var ju inte alla som var här i lördags och fick se våra kort så här kommer några iaf som jag har lovat att jag skulle lägga ut.

På vandring i San Juan första dagen efter en lång flygresa. Det var röd flagga så det var inte många som badade i denna hårda blåst och höga vågor.

I San Juan så tog vi oss efter mycket om och men till ett jätte stort köpcentrum och hittade en helt underbar Italiensk restaurang med super god mat men tyvärr förstördes det med att jag fick dricka vin ur ett vanligt dricksglas.

Den vänstra är "våran" båt

Bleka och feta kan man väl säga om oss här. Första dagen i solen och på en strand i St. Thomas

Dåligt väder var det en dag så då stannade vi kvar på båten och roade oss med lite minigolf

Mycket läcker och fin konst var det på båten, många skandinavier var det bland utställarna

Jag var lite besviken på att vi aldrig skulle till Jamaica men jag fick se en riktigt "rasta man" iaf

Dagen då jag fyllde gav vi oss iväg på en guidad tur till Seven Sister Water fall. Så här är beviset på tant när hon går med käpp.

Solnedgång mitt ute på öppet hav på väg från Grenada mot San Juan

Sista natten bodde vi på hotell och vi fick mer eller mindre en svit och detta är utsikten från den

2 kommentarer:

  1. Det ser så härligt ut. Synd bara att dagarna går så fort kan jag tro./ Annelie

    SvaraRadera
  2. Det var härligt men lagom tid eftersom jag får jämt sån hemlängtan.

    SvaraRadera