tisdag 8 februari 2011

Vart tar alla pengarna vagen??

Det ar dyrt har. Fast vi har det mesta betalt ombord pa baten sa gar det pengar sa tyvarr kommer jag inte att kunna uppdatera er som tanken var. Bilder och mer textfar bli sen.

I forrgar var i St.Thomas vilket ar en shopping O och det man ska handla ar guld och diamanter och jag som alltid gar i det har ju naturligtvis handlat hur mycket som helst. Skulle inte tro det va'! Ett armband blev det. Sen tog vi en guidad tur runt on som var valdigt vacker.

I gar var vi i St. Croix vilket inte ar mycket till o sa da blev vi kvar pa baten for att spara lite pengar. Sa det blev forsta dagen som vi solade sa naturligtvis sa ser man ut som en nykokt krafta numera.

Idag kommer vi fram till...ja var skulle vi idag tro..... Na, det ar hjarnslapp just nu. Klockan ar snart 6 pa morgonen sa jarnan fungerar kanske inte som den ska. Ska snart bege mig till gymet och ga pa bandet ett stund. Blev en timme igar och det blir det nog idag oxa. Ar jattetrott pa kvallarna och som vanligt morgonpigg. Hoppas jag kan halla mig vaken lite langre dagen jag fyller bara. Den dagen ska vi ut pa en tuff vandring och forhoppningsvis sa far man se ett sant dar underbart vattenfall som man ser i filmer.

Ni som undrar over hur det gar att resa med Magnus, det tar vi sen nar vi kommer hem. Vi sover fortfaranade i samma hytt iaf, hehe.

Nu vantar gymet..... So Long my friends.....

4 kommentarer:

  1. Vad är det som kostar ?
    T

    SvaraRadera
  2. har du badat nåt än? Inga hajar? Eller bläckfiskar?

    SvaraRadera
  3. Vad många olika spännande platser du får besöka. Passa på att njuta av allt nu, snart nog är du hemma i vardagen i snöiga Sverige igen.
    Simma lugnt!
    Kram från Åsa F.

    SvaraRadera
  4. Sa fort vi kliver av baten sa kostar allt, taxi tex och det ar ju inte billigt precis.
    Och aker man med en karl vars liv mest bestar i att dricka ol sa kostar det oxa.
    Badat har vi gjort, inte sa dar jatte varmt men helt okej och salt. Spottar och fraser. T.o.m poolen har salt vatten.
    Jag lovar jag njuter fast jag borjar langta efter mina djur

    SvaraRadera