onsdag 23 februari 2011

Mera böcker

Idag börjar bokrean och jag är inte där.
Och kanske ska jag hålla mig därifrån oxå. Jag har nämligen böcker kvar från förra årets bokrea som är olästa.... Då var man ju på plats strax efter klockan 7 när de hade öppnat.
Ja ja, nu får jag säkert skäll från t.ex. Heidi att snabbare än så kan man väl läsa. Men näää, jag tar tid på mig eftersom jag titt som tätt somnar när jag håller i en bok.
Men vi får väl se om man slinker förbi och kollar läget bland högarna när man besöker staden nästa gång.....

2 kommentarer:

  1. vad fasiken ska du med bokrean till? Du har ju ett finfint bibliotek och en alldeles egen personlig bibliotekarie? Nä, spara slantarna och gör nåt annat skoj som att kpa skor till Curry till exempel:)

    SvaraRadera
  2. Ja jo jag vet att det finns nåt som heter bibliotek och att jag känner nån som springer runt där hela dagarna.
    Skor på Curry, tror inte det funkar.

    SvaraRadera