torsdag 10 februari 2011

I dag ar det min dag!

For idag fylller jag ar!!!

Och den storsta anledningen till att jag befinner mig langt hemifran i solen.
Idag ska jag se till att alla ska fa jobba. Speciellt Magnus som ska fa hamta paraplydrinkar at mig men han kommer nog vara sa trott efter dagens utflykt.

Idag kommer vi fram till Grenada, ska tydligen vara en valdigt vacker o, men de har de alla varit. Och vi ska ut pa en valdigt tuff vandring upp for ett berg och dar ska vi fa se ett vattenfall sa jag hoppas att det ar ett sant som brukar vara sa vackert i alla filmer.

Sen nar vi kommer tillbaka ska jag borja dricka paraplydrinkar for idag ar det min dag!!!

Hipp Hipp Hurra for Mona idag!!

6 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen !!!
    Hoppas att du får en fin födelsedag.
    Här hemma har dom lovat 10 cm snöööööööööö.
    T

    SvaraRadera
  2. Stort grattis Mona!! Hoppas du får en härlig dag! Skål! Kram från Åsa och Lennart

    SvaraRadera
  3. grattiskramar från mig och din bitska kattponke

    kattvakten

    SvaraRadera
  4. Tusen tack allihopa. Jag tankte pa er alla nar jag drack mina paraplydrinkar.

    Halsa TinTin att mamma snart ar hemma....

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis grattis Kramar från kussen

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig oxa kusse....

    SvaraRadera