måndag 21 februari 2011

Kalas

I lördags var det kalas här ute på Eskön. Jag smet ju som bekant iväg när jag fyllde men jag ville ju naturligtvis bjuda mina vänner på lite mat ändå. Och vilken god mat det var och jag kan tyvärr inte ta åt mig äran eftersom det var grabbsen på Gustafsbro som fixade maten. Gott gott var ordet flera gånger.

Och paket fick jag. Diverse presentkort, Efva Attling halsband och en helt underbar tavla som även kommer att få en maka. Det var många som tittade avundsjukt på den.

Många drog sig hemåt efter att mat och kaffe var avslutat men sambon och en utav gästerna våldgästade vår granne och hans badtunna. Varmt i vattnet men tok kallt i luften och vi avslutade natten med korvgrillning.

Tack alla ni underbara vänner som kom för att vara med mig på denna dag!
Det tråkiga är när man har kalas så här är att man hinner ju inte prata med alla som man kanske vill. Helt plötsligt så kommer de och tackar för sig och tänker åka hem. Ibland önskar man att man kunde dela på sig.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar