lördag 5 februari 2011

VI ar pa plats

Oj oj, vad lojligt det blev att skriva utan prickar......

Men vi ar iaf pa plats efter en valdigt lang resa. Vi var pa resande fot i ca 27 timmar, jippey.
Allt har gatt jattebra och smidigt. Trodde det skulle vara mycket mer krangel och svarare att ta oss igenom JFK flygplatsen men hur smidigt som helst.

Idag fredag har vi varit ute och gatt och gatt. Tankte vi maste ta igen allt sittandes igar. Magnus holl pa att forlora sina skor i havet idag sa nar de kommer att torka i denna luftfuktighet det far vi nog vanta pa.
San Juan som vi ar i nu ar inte ett speciellt fint eller mysigt stalle men i morgon sa drar vi vidare mot baten som ska ta runt en massa smaoar tunt omkring har.

Nu ska jag kolla lite nyheter, vad ni haller pa med dar hemma. Jag hoppas mina djur lever och att huset star kvar.

3 kommentarer:

  1. djuret mår finfint, han sover med mig och det går sisådär med de övriga kattherrarna. Halifax är fortfarande livrädd för TinTin...

    ha det så himla skönt, ärtan

    kattvakten

    SvaraRadera
  2. Du far tala om for Halifax att han inte bits och skulle han gora det sa far han bita tillbaka

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att du har de bra.. Följer frökens blogg nu!
    JAG VILL BYTA PLATTS MED DIG!!!

    SvaraRadera