söndag 13 februari 2011

En super avslutning

Vilken toppen dag jag har haft det!
Detta var hojdpunkten pa var resan.

Nar vi kom till hotellet sa var inte vara rum klara sa vi gick och at en dyr men valdigt god lunch sen la vi oss vid poolen.
Antligen en skon pool, batens pool kan man inte kalla pool, den var liten, kall och full i saltvatten. Usch, blaa, tvi.
Hotellets pool var skon, stor och lagomt med klor. Mmmmm, harligt att svalka sig denna harliga varma dag.
Senare forsvann sambon och jag lag kvar och softade. Till slut kom langtan efter en mojito och helt plotsligt sa stod det en vid min sida. Harligt, harligt.....
Denna sista dag har varit hojd punkten pa denna resa. Bra vader, lagomt med sol idag och god mat.

Ja god mat det har vi nog atit hela veckan men an sa lange kommer jag i kladerna men jag far hoppas att Anna har bokat traningspass till veckan at mig sa jag far komma igang med hoppande och skuttandet igen for sa har kan man inte halla pa hur lange som helst.

Jag saknar mina djur otroligt mycket och min kudde och det ska bli skont att komma hem fast vi har haft det jattebra. Men hemma bast som man sager. Inte alla haller med men jag ser fram emot att pulsa i lite sno nu, knapp??? Jaaaa, eller solsting!!!!

Nasta gang vi hors (antagligen iaf) sa blir det med prickarna pa ratt stallen. I morgon vantar en laaang resa hemat. Ser inte fram emot det. Vill lara mig att forflytta mig tvarsover atlanten bara sadar som de gor i filmer, liksom.....

5 kommentarer:

  1. Hej och välkommen hem till snön Det låter som att ni har haft en bra resa. Ska bli kul att få se lite bilder. //Kram från kusinen

    SvaraRadera
  2. nu är du en fullvuxen kvinna, Mona, och jag är så glad för din skull att ingången dit blev så lyckad. Ska bli roligt att träffa dig igen.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Bilder kommer att komma kusinen

    Heidi, jag forstar att jag ar efterlangtad. Du vill val bli av med katten....

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!!
    Ja jag har varit in och bokat, men eftersom jag inte har fattat än att man måste vara snabb.. Blev det bara en reserv plats. Förlåt!! Jag försökte göra mitt jobb och lyckades bara till hälften.. Ses och hörs när du är hemma igen!! Kram!!

    SvaraRadera
  5. Hej Igen
    Som plåster på såret för din reservplats jag så fint fixa åt dig, har jag bokat powerafro kl 1700 g.strand på onsdag som du kan ta om du inte får på det andra.. Eller måste du ha mitt kort då när du går in.. Kram

    SvaraRadera