söndag 13 februari 2011

Mini svit

Man sover inte battre for att man far ett fint rum det har jag konstaterat idag.

Vi fick namligen nagot som man kan kalla mini svit eller nat for stort rum var det och lyxigt varre. Men jag har knappt sovit nagot.

Flakten till ac:en lat som en byggnadsflakt och den vagrade sla av. Klockan 03 trottnade jag och gick upp och slog av den. Varmt och klibbigt blev resultatet men jag lyckades somna 3 tim iaf. For sen fick jag lyssna pa sambon snarkningar. Kuddarna som man inte kan kalla kuddar blev jag mer och mer irriterad pa. Sa har daligt har jag inte sovit pa hela tiden som jag varit borta. Sa det ar val tur att det ar nagra timmar hem pa planet nu.

Sa nu vill jag mer an garna hem till min sang med min kudde och mina alskade djur. Tyvarr kommer ju fortfarande sambons snarkningar med hem....

1 kommentar:

  1. Du verkar i stora hela haft en härlig semester och en härlig födelsedag! Jag skicka dig en hälsning hit men den kom tydligen bort i syber!! Jag får krama om dig och gratta dig ordentligt nästa helg! :)

    SvaraRadera