tisdag 22 mars 2011

Blev lite besviken

Skulle ha tatuerat mig idag men det blir inte så....han är sjuk den jäkel.....hrm... ska han få höra kan jag säga.

Men jag fann mig snabbt och bokade in ett träningspass istället men jag blev reserv så vi får väl se om det blir träning istället eller inte.
Var och tränade igår oxå men jag är väl inte riktigt frisk än men jag har ingen ro att vara hemma längre och se magen växa sig fetare. Så det kanske blir träning hela veckan denna vecka. Måste ju ta igen allt jag missade förra veckan.

Fick en liten folder från Ellos igår. 40% på 2 produkter skulle jag få och vad tror ni jag hittar där i? Jo men visst ser ni, en snygg härlig bikini från PUMA tror ni jag kan låta bli? Har jag råd, ska jag nalla från semesterkontot? Behöver jag en till bikini, man kan ju faktiskt bara ha en på sig? Fan de ska inte skicka ut sånt där till mig, men jag har rensat i min garderob och ska försöka kränga lite på loppis så det kanske går ihop, vad tror nì? Ska jag eller ska jag inte?

6 kommentarer:

  1. gör som jag brukar då. Köp hem den betala innan den kommer hem, testa å fundera. e den inte exakt va du vill ha så skicka tebax å få pengarna tebax. de som att låna ut pengar å ångrar man sig kan man få dem tillbax å de de så att man inte vill ha pengarna har man ju fått något snyggt.. :D

    SvaraRadera
  2. Haha, har jag väl köpt hem den så då kan jag inte slita den ifrån mig sån är jag.

    SvaraRadera
  3. Köp bikinin! Bara att slänga den på sig i sommar och känna sig snygg på stranden :)

    SvaraRadera
  4. Tack, precis vad jag ville höra

    SvaraRadera
  5. Jag kan det där med att säga rätt saker, haha :)

    SvaraRadera
  6. Vad är det för sätt att bli sjuk? Köp bikinin och kom hit och bada vetja.

    Jag har hittat dig via en annan blogg och tänkte höra hur man får bort melj fb rutorna som kommer längst ner.
    Jag ser du plockat bort dem och nu hoppas jag du minns hur du gjorde och vill dela ut hemligheten till mig

    Med kärlek sara

    SvaraRadera