fredag 18 mars 2011

Mycket Piggare

Sakta men säkert så kommer även jag tillbaka till det mer normala livet. Känns inte som att jag har varit här på ett tag nu.

Hela onsdagen tillbringade jag i soffan. Gjorde bara break för toabesök för doggen och mig och även för att få i oss mat. Sen låg vi som klubbade sälar (usch vilket uttryck!) å sov å snörvlade om vartannat men det värmde att ha djuren närvarande.

Igår torsdag var jag lite piggare och kunde ta emot besök. Nämligen mäklaren Anna ifrån Husman Hagberg. En pigg liten ung mö som gillade vårt hus jätte mycket och idag ringde hon och gav ett bra besked så henne ska vi anlita. Framåt v.15 ska allt vara klart för att knäppas lite kort å grejer. Så nu blir det till att pynta å fixa å greja liksom.

Min brorsdotter har fyllt år och har varit på sin årliga fotografering och jag säger då det: - Sicken tjej alltså. Vi har en blivande modell i familjen.
Kolla in länken om du vill:
http://portrattstudion.blogg.se/2011/march/3-ars-fotografering.html

Hon är lika snuviga som jag har varit så tyvärr så ställer de in kalaset i mörrn men jag och Curry var välkomna ändå. För att säga åt en tjej på 3 år att hennes favvo hund inte kommer det är inte det lättaste.

3 kommentarer:

  1. nä, när en lite brutta vill träffa världens finaste Curry då är det bara att pallra sig dit. Krya på dig ärtan!

    SvaraRadera
  2. skönt att du blir piggare...

    SvaraRadera
  3. Ja eller hur svarar jag er båda

    SvaraRadera