tisdag 8 mars 2011

Det är inte sant!!

Det är nån som vill mig illa. Varför vet jag inte men det känns som så.

Igår måndag så åkte jag in tidigare till stan innan träning för att jag skulle hinna till Filmstaden för att hämta ut förhandsbiljetter till filmen "I´am number Four". När jag parkerar så får jag en känsla av att nä det är inte idag jag ska hämta dem. Det är i morgon. Och mycket riktigt, ingen kö så långt ögat når på Filmis och en lapp utanför där det står klart och tydligt att det är i morgon.

Jaha, vad gör man nu då? Jag snurra runt på stan utan pengar och inget behöver jag heller?

Så idag tisdag gör jag ett nytt försök, åker alltså in mycket tidigare till träningen för att hinna hämta ut biljetterna. Lite sen än mot vad jag borde vara men när jag kliver in innanför dörrarna så hör jag en trevlig röst som säger att biljetterna är slut. VADÅ SLUT??? Ni har haft öppet i 8 minuter och de är redan slut?
Då visar det sig att det var bara 62 st biljetter tillgängliga och eftersom varje person får ta 2 st så fick endast 31 st ut sina biljetter.

Så snopen som jag blev så fick jag åter igen gå därifrån utan biljetter, blääää.

Jaha, så vad gör man nu? Träningen börjar om 1 h och 25 min! Jag på stan idag igen!! Så där knallar jag runt runt och inser att jag inget har där att göra så jag åker till Korpen istället. Har man tur kan man ju få se något snyggt träna men inte ens det fick jag. Men jag höll mig borta från p-böter iaf!!

Vem vill mig ont och varför??

3 kommentarer:

  1. Stackare! Såna dagar är inte roliga, du skulle köpt en glass på stan för att unna dig lite plåster på såren ;)

    SvaraRadera
  2. hm inte vill någon dig något ont.......

    SvaraRadera
  3. Hmm vi får se det ljusa iaf - inga böter....

    SvaraRadera