söndag 27 mars 2011

Esköns renaste badrum


Det har jag!!

Jag har skurat å fejat tamesjutton idag!!

Hela väggarna, badkar, bakom badkaret, toan å spegeln och div. saker som finns i ett badrum har fått sig en känga av min trasa idag, så nu jäklar blänker det i kaklet. Hejudamej va jobbigt å drygt det va´!



Igår var vi på lunch hos grannarna inne i stan. Låter lite konstigt att vi var hos grannarna inne i stan men det är våra grannar sommartid alltså. Vi fick en ljuvig fläskfilé som hon hade grejat till med soltorkade tomater och nån ost och till den en väldans god potatisgratäng. Curry fick även sig en lite promis inne i storstan och det är alltid lika kul.


Efter att betalt några räkningar idag så har jag konstaterat att det blir ett lika stort minus denna månad så nu tvingade jag han jag fortfarande bor ihop med att vi ska lägga ut gräsklipparen och snöslungar´n på Blocket för vad ska vi med det till när vi sålt huset? Hoppas bara att huset blir sålt innan jag måste hålla på att klippa en massa gräs. Kom på att jag har ju en massa krattor å grejor oxå men det kan man väl ändå inte sälja? Eller? Kanske ska ta med dem på loppis till nästa helg istället. Nån som behöver en kratta eller spade?

7 kommentarer:

  1. Värst va du varit igång då, härligt :)

    SvaraRadera
  2. Måste ju se någorlunda fräscht när vi ska ha visning

    SvaraRadera
  3. Duktiga du!!!! vad kostar gräsklipparn och slungan?

    SvaraRadera
  4. Nu känner jag mig ännu mer duktig när jag får så mycket beröm...sträcker på mig...

    Vi tänkte lägga ut dem för 1500 & 4500 kr men "special price for you my friend" om ni är intresserade.

    SvaraRadera
  5. Å kan du inte gå en sånn städ drive hos mig med sen, skulle funka bra för mig :-)

    SvaraRadera
  6. Ledesen men jag måste nog ha kvar min energi till resten av mitt skitiga hus

    SvaraRadera