torsdag 3 mars 2011

Det blev en dyr träning igår

Ja som ni ser så drog jag på mig lite extra utgifter igår. Förbannat onödigt!


Stressad och irriterad som jag var pga. av sambon när jag anlände till Korpen igår så ställde jag mig fel.

Jag vet att man inte får står där men jag har stått där förr och många andra oxå. Men just denna gång så kände jag att detta blir fel men jag måste hinna in på träningen.

Sa även till min kompis att jag känner på mig att idag blir det böter och mycket riktigt, vad sitter på rutan när jag kommer ut om inte en fin lapp.

Grr.... är så himla onödigt med böter. 500 spänn åt skogen, precis vad jag behövde just nu och speciellt när jag i söndags handlade en jacka som inte var meningen. Jaja, får hoppas jag överlever.

Inte var det något bra träningspass heller!

Efteråt fick jag med mig min kompis på en fika. Och vilken fika sen då. Tog naturligtvis den härligaste chokladkaka jag någonsin ätit och dyr var den oxå. Istället för att ta erbjudandet med te & semla 29kr så tar jag en kaka för 48kr + te för 26, jippey hela 74 kr liksom, för en fika!! Men vem har inte råd med det när man har råd med p-böter!?

7 kommentarer:

  1. Att få böter när man gymmar borde ju nästan vara ett gyllene tillfälle för: "Vill man va fin får man lida pin", hähä =)

    SvaraRadera
  2. Asgarv jag håller med sebastian.
    Hade inte kunnat sagt det bättre själv

    SvaraRadera
  3. Haha, tack för den då. Ingen om håller med mig å skyller på sambon?

    SvaraRadera
  4. JO JAG!!!!!!! /L

    SvaraRadera
  5. Hörrö lilla Plutt, det där var inge roligt!

    SvaraRadera