torsdag 24 mars 2011

Det droppar ute och blåser som sjutton

Titta vad som håller på att titta fram på min altan. Så härligt när allt sakta men säkert kommer fram och det blir varmare å varmare ute.

Men kära vänner det kommer ett april oxå och med det vet man ju vad som brukar hända....

Jag tog min bloggvän Willemos råd och åkte och köpte mag medicin åt doggen. En brun sörja som jag nu har gett honom och jag vet inte om jag inbillar mig men redan efter en dosering verkar han bättre för vi har inte sprungit någon skyttetrafik in å ut idag. Lös i magen är han ännu men vi får hoppas att det går åt rätt håll.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna!
    Ibland kan det hjälpa direkt, ibland efter ett par dagar. Viktiga är att du hela kuren i alla fall.
    Hoppas vovven kryar på sig!

    SvaraRadera
  2. japp våren är på gång:)

    SvaraRadera