torsdag 10 mars 2011

En ny tv-serie

Japp igår var det serie premiär för den nya tv-serien Blue Bloods en tv-serie som jag faktiskt inte har laddat ner och redan kollat hela säsongen på. Brukar ju tyvärr lätt bli så. Det är ju så skönt när man slipper reklamen och kan kolla lite när man vill....

Med i serie är den gamla 80-tals ikonen Tom Selleck från Magnum och jag säger då det.... Vojne vojne. Att en karl, gubbe eller vad ni nu vill kalla det på 66 bast kan se så fräsch ut. Whao.....
Nu är det ju iofs Hollywood men ändå.
Brad Pitt ser ju hur gammal som helst ut numera. Han har aldrig varit någon favvo heller precis...

Så svar ja, jag kommer nog att följa denna serie på TV-4 på onsdagkvällarna. Kul med något nytt men ändå same same.

3 kommentarer:

  1. Hallå där Mona Påna! Apropå ingenting! Vad snygg du är på den nya bilden där du badar fötterna!

    SvaraRadera
  2. Den missa jag helt, så tokigt det kan bli

    SvaraRadera
  3. Tack, har jag blivit en snygg 40-åring numera?

    SvaraRadera