onsdag 30 mars 2011

Min nya Gadd

Igår var det dax att lägga sig under den hemska nålen igen. Ni kanske tycker jag är ding i huvet som tatuerar in en träningssymbol "Zumba" men för mig betyder den mycket. Det var Zumban som fick mig att börja träna både Step Up, Spinning och Muskelpass och att jag kom ut och började träffa lite folk så jag har mycket att tacka Zumban för så därför blev det denna symbol så nu slipper ni fundera över det. Denna gjorde dock inte så ont, visst kändes den men inte alls som den på bilden nedan och den jag har på revbenen. Med lite ny färg så väckte vi liv i Marsupilami igen. Detta är nog den ondaste jag gjort. Den jag har på revbenen kommer på andra plats.

5 kommentarer:

  1. Ser fint ut :)

    SvaraRadera
  2. Sitter ju på en fin tjej oxå, hehe. Försöker intala mig det iaf...

    SvaraRadera
  3. Coolers!
    Haha!
    och du... glöm inte skithuspapper :)

    SvaraRadera
  4. Haha, nä jag ska försöka inte göra det.

    SvaraRadera
  5. Så najs att ha en till idiot som oxå e fast i tattoo träsket.. :P

    SvaraRadera