fredag 25 mars 2011

Tuttkontroll

Idag var det så dags även för mig. Att gå på tuttkontroll alltså. Mammografi heter det väl med ett finare ord kanske.
Visste att det inte skulle vara farligt eller kännas otäckt eller så men man känner sig ju lite fånig när man ska klä av sig och hänga ut dem liksom. Den enda jag brukar visa upp mina bröst för är den jag ska ha sex med och även numera mina tränar kompisar.

Den trevliga kvinnan visade så vant hur jag skulle göra och det var precis som vilken annan grej i världen att stoppa in mina bröst i den där maskinen. Men nu är det gjort och väntar med spänning på resultat om man ska gå å begrava sig eller inte, men det tar vi då.

Ja killar, törs ni??

4 kommentarer:

  1. Jag hade lätt vågat!

    SvaraRadera
  2. Det är väl klart, man lär ju inte precis tända på det, men måste man så måste man :P

    SvaraRadera
  3. Been there, done that anno 2009:
    http://heidi-heidlosa.blogspot.com/2009/08/platta-pattar-passar-inte-mig.html

    SvaraRadera