lördag 12 mars 2011

Brors dotter Nelly fyller år

Idag har jag varit i butiker jag inte alltför ofta brukar besöka.
Eftersom min ekonomi är strängt begränsad just nu pga. min sambo fick jag tips av min bror att besöka vissa butiker så jag kunde hitta vad jag sökte.
Så idag har jag åkt runt till Rusta, ÖB, Dollarstore och Jysk.
Jag brukar ibland göra en tur till dessa butiker men inte ofta för jag gillar inte när det är oordning, hyllmeter utav kopior och div skräp men jag blev glatt överraskad över att Rusta här i stan hade skärpt till sig och t.o.m byggt om, najs.....
Jag hittade tills slut en prydnads kudde med Hello Kitty (hoppas inte Nelly läser bloggen) som jag hoppas ska duga till hennes rum.

Sen idag ställde jag min sambo "mot väggen" och tyckte vi skulle sluta med detta sk. förhållande som vi försöker ha och det slutade med en smäll i dörren och en stängd dörr som nu har öppnats.

Så nu kära vänner ska jag gå tillbaka till soffan och kolla på vad som är kvar av melodifestivalen och slurpa lite mer vin i min ensamhet, nja, han sitter i andra hörnet av soffan och puttrar...
Vi får väl se vad hur denna kväll slutar......

4 kommentarer:

  1. det sista som brukar ta slut i ett förhållande är sexet så om resultatet i kväll efter lite vin blir sex så behöver inte det betyda något särskilt, bara lite välbehövlig människovärme. I såfall ska du ha kul. Och så vill jag citera en kvinnostyrkelåt för dig: Go on now go walk out the door
    just turn around now
    'cause you're not welcome anymore
    weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
    you think I'd crumble
    you think I'd lay down and die
    Oh no, not I
    I will survive
    as long as i know how to love
    I know I will stay alive
    I've got all my life to live
    I've got all my love to give
    and I'll survive
    I will survive

    SvaraRadera
  2. hoppas att kvällen vart ganska bra ändå....

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni kommer fram till nåt som ni båda mår bra av i det långa loppet

    SvaraRadera
  4. Tack för alla fina värmande ord. Och nej inget sex vi är så långt bort ifrån det nu kan jag säga.

    SvaraRadera