måndag 14 mars 2011

Livet suger just nu

Ja nu är det inge skoj tycker jag. Solen skiner ute och det droppar för fullt från taken men jag kan ändå inte riktigt glädjas åt det.
Min hals är sig inte normal och det låter till och från som att jag är i målbrottet, spännande värre. Och eftersom jag låter som jag gör så kan jag inte åka och träna vilket även innebär att sambon och jag kommer att tillbringa mer tid ihop än vad som var meningen. Och det blir då ännu sämre stämning här hemma än vad det redan är.

Så livet suger rätt mycket nu men jag försöker underhålla er med en skojig bild av The Dog istället. Nypressad juice är grejer det tydligen.....

4 kommentarer:

  1. efter regn kommer sol. vareviga gång. mona raringen

    SvaraRadera
  2. krya på dig,så snart kommer det snart ny energi ska du se..

    SvaraRadera
  3. Vintern lämnar vårt land o din kropp o gör plats för förnyelse, glädje o solsken även i din friska kropp.
    Hmm...hoppas du fattar vad jag menar för det lät bättre på samiskan!

    Nåja stor krya på dig kram iallafall

    SvaraRadera