fredag 11 mars 2011

Jag kunde inte låta bli.....

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag inte skulle köpa några böcker på bokrean iår. Har varit och gluttat några ggr men inte känt att det är värt att lägga sina sista pengar på böcker.
Men idag när jag kliver in på Coop i Valbo så har de halva rea priset, jag kan ju inte bara låta bli.


Så det blev en bok om tatueringar. Inte så mycket blider men lite historia och olika stilar och sånt.
Sen blev det "När jag fyller 40 ska jag vara Snygg, Rik, Lycklig och Yngre". Eftersom jag precis fyllt så tänkte jag den lär jag bara ha så det så! Handlar om en tjejs dagbok sista året innan 40, ska bli skoj att läsa.
Och sist så blev det "Starka Kvinnors Kloka Citat" och det fanns många roliga och fyndiga som är värda att nämnas men denna var nog bäst:
"Som regel undviker jag frestelser - Om de inte är oemotståndliga." Mae West

4 kommentarer:

  1. Böcker böcker underbara böcker

    SvaraRadera
  2. Jamen visst är det skoj, men jag tror att du gillar att läsa dem mer än jag och jag vill bara ha dem för att ha dem liksom

    SvaraRadera